Toegift - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Koen Vliegenthart - WaarBenJij.nu Toegift - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Koen Vliegenthart - WaarBenJij.nu

Toegift

Door: Koen & Klaske

Blijf op de hoogte en volg Koen

02 December 2011 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Het volgende mogen we jullie toch niet onthouden. Donderdag zouden de cursisten van Klaske’s opleiding gebeld worden die niet geslaagd waren. De rest zou vrijdagmiddag op de lijst dan de bevestiging kunnen zien van hun positieve resultaat.
Klaske had uiteraard donderdag de hele dag haar telefoon bij zich en werd gelukkig niet gebeld…

althans, toen we thuiskwamen van het shoppen om 19 uur had ze wel een mail in haar mailbox van de school met de vraag of ze vrijdagochtend na 8:30 terug wilde bellen… Waarom kon dat zijn? Gezakt? Geslaagd maar als een van de top-7 die nog een extra “prijs” zouden kunnen winnen? Of gewoon een of andere onbenullige vraag?

Na een nachtje geslapen te hebben moest dan toch het telefoontje gepleegd worden… en ja hoor, Klaske zat bij de top-7! Dat betekende dat ze vandaag, vrijdag, voor een commissie moest verschijnen van drie specialisten o.a. uit Londen die nog aanvullende vragen zouden stellen, dit om te bepalen wie van de zeven nummer één zou worden! Er waren drie categorieën, t.w. volksgezondheidszorg, parasitologie en tropische geneeskunde. Het gaat natuurlijk om de laatste… daarvoor is iedereen hier.

Het gesprek wat Klaske had ging erg goed en dus… heeft ze de eerste prijs gewonnen!!! De beste van de school, de beste van de 86 andere dokters. Een resultaat om trots op te zijn en dat is ze ook!

• 02 December 2011 - 18:32

Femke:

wat goed zeg, gefeliciteerd en alvast heel veel plezier in tanzania!

• 02 December 2011 - 18:59

Hanneke:

Gefeliciteerd!
    Leuk zeg! Dan gaat het vast helemaal een mooie tijd worden in Haydom!
    Goede reis naar huis!

• 02 December 2011 - 19:26

Tante Ellen:

hartelijk gefeliciteerd. Dan hoop ik dat je straks in Tanzania veel met deze kennis kunt gaan doen.

Goede terugreis.

ook nog de groeten voor Koen

• 02 December 2011 - 20:16

Truus:

Wouw, wat super van je! Van harte GEFELICITEERD!!!!!!!

• 02 December 2011 - 21:20

Klazien En Kees:

Fantastisch Klaske!!!! Gefeliciteerd!!

• 02 December 2011 - 21:50

Jannet:

Klaske, wat supergoed!! You're the best! Wat een mooie kroon op 3 maanden studie. Enneh...hoog tijd voor wat Hollandse nuchterheid.Goeie reis terug:)

• 02 December 2011 - 22:18

Goed gedaan, Klaske!
    Groetjes

• 03 December 2011 - 09:26

Gerrit:

Gefeliciteerd Klaske! Leuk om te lezen!

• 03 December 2011 - 11:15

Mama:

Lieve Klaske,
    Ik huil gewoon van trots!!
    Gisteren heb je met papa gesproken en later hadden we het samen over je geboorte. Toen waren we al van jou onder de indruk; zo wijs jij al uit je ogen keek! En schitterend mooi! Da nk aan Hem die je geschapen heeft!
    Een goede behouden thuisreis gewenst voor jullie allebei! Tot weerziens

• 03 December 2011 - 11:33

Anit & Hans:

Wauw Klas! Wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd met dit prachtige resultaat! Tot snel!
    Liefs van ons

• 03 December 2011 - 18:04

Gerard Strootman:

Hartelijk gefeliciteerd!
    Dus écht de Eerste de Beste!!